quarta-feira, outubro 19, 2016

AUTUMN SHOES

AUTUMN BOOTS

Bimba y Lola - Zara - Bimba y Lola - Topshop - H&M - Topshop



É um facto que adoro andar de sapatilhas: não há nada mais confortável e, let's face it, fica bem com tudo nos dias de hoje. No entanto, o meu calçado preferido são botins. Acho super cool e giros e fazem um look bem mais composto do que sapatilhas. Há uma escolha enorme de modelos, materiais e apontamentos, por isso o difícil é mesmo tentar não comprar todos - falo por mim! Estes pares aqui em cima são os queridinhos do momento e ando a controlar-me ao máximo para não comprar um par por dia! Podem optar pela típica pele e escolher uns com tachas - mais ou menos marcantes -, em veludo ou verniz, em pêlo com padrão leopardo - fica sempre bem -, e ainda com outros detalhes especiais, como: metalizados, brilhos, franjas, etc. Já compraram o novo par de botins da estação? Eu acho que estou prestes a fazê-lo! Espero que gostem e tenham um bom dia! Beijos

It's a fact that I really love wearing sneakers: there's actually nothing more comfortable than that (if we don't count house slippers, of course) and let's face it, it goes with everything right now. But my true favourite shoes are ankle boots. I think it's way more cooler and puts an outfit together way better and faster. There's a huge amount of different styles, materials and details, the hard is actually trying not to by them all - speak for myself! These are my current favourite pairs of booties and I actually want to buy a pair a day, but I'm trying really hard not to. You can choose between leather and add some studs on it, in velvet or varnish, in leopard print fur and with some other details, such as: metallics, sequins, fringes, etc. Do you already have your new Autumn pair of booties? I think I'm about to get mine! Hope you like it and have a nice day! Kisses







 FOLLOW FASHION AVENUE ON  BLOGLOVIN  / /  FACEBOOK   INSTAGRAM  / TUMBLR