quarta-feira, agosto 09, 2017

INSTARECAP


- follow me at @fashionavenue_blog - 



Aqui está mais um instarecap! Estas são algumas das últimas fotos que tenho partilhado pelo meu Instagram, mas podem ver muitas mais no meu perfil. Tenho tentado partilhar todos os dias não só os outfits diários como detalhes, flatlays, fotos com amigas e etc. Não se esqueçam de me seguir por lá! Espero que gostem e tenham um bom dia! Beijo

Here is a brand new instarecap! These are just some of the pictures I've been sharing there but there's a lot more on my profile. I'm trying to post once a day not only daily outfits but also details, buildings, flatlays, pictures with friends etc. Don't forget to follow me there! Hope you like it and have a nice day! Kisses 









FOLLOW FASHION AVENUE ON  BLOGLOVIN  / /  FACEBOOK   INSTAGRAM  / TUMBLR

Sem comentários: